החלפת מנעולים בבאר שבע

במידה ואתם גרים בבאר שבע ומעוניינים להתקין בביתכם או במשרדכם מנעול איכותי בעל מנגנון שמונע פריצה או כל מנעול רגיל, מומלץ מאוד לפנות למנעולן מקצועי שמתמחה בהחלפת מנעולים בבאר שבע ולא לבצע את עבודת ההתקנה לבד. גם אם אתם מחשיבים את עצמכם כאנשים עם ידע טכני, אל תעשו זאת לבד מהסיבה שאינכם מבינים את המקצוע ואתם עלולים לפגוע במנעול ולאבד את האחריות. כמו כן, בעת החלפת מנעול בבאר שבע, התקנה לא נכונה יכולה לפגוע במנגנון האבטחה והמנעול יהיה פחות יעיל מבחינת אבטחה. מנעולן מקצועי ומנוסה יתקין עבורכם את המנעולן בצורה מקצועית ונכונה, תוך כדי שהוא מקפיד על כללי התקנה זהירים שתמנע פגיעה בדלת. 

חברת קליק מנעולנים תבצע עבורכם החלפת מנעולים בבאר שבע בצורה המקצועית ביותר. כמו כן הטכנאים שלנו מחזיקים את כל סוגי המנעולים המומלצים בשוק.

באילו מצבים נצטרך לבצע החלפת מנעולים?

  • שחיקה - מנעולים איכותיים יכולים לשרת אותנו מספר רב של שנים, אומנם גם למנעולים אלו וכמובן למנעולים פחות איכותיים, תהיה שחיקה של המנגנונים הפנימיים ושל הפינים והמנעול כבר לא יתפקד כמו שאמור להיות.
  • תקלה יזומה - במקרים של תקלות מכוונות כמו: נסיון פריצת דלת - ישנו סיכוי שהמנגנון הפנימי של המנעול נפגע בצורה שאי אפשר לתקנה, ואז לא נשאר יותר מידי ברירות ונצטרך להחליף את המנעול.
  • בית חדש/החלפת דיירים - כאשר אנו נכנסים לבית חדש שזה הרגע רכשנו בבאר שבע, הדבר הראשון שנרצה לעשות, לפני שאנו מעבירים לשם את תכולת הדירה והציוד האישי שלנו זה לבצע החלפת מנעולים. גם במקרים שאנו בעלי דירה להשכרה . כאשר מסתיים חוזה השכירות מול הדיירים, מיד לאחר פינוי הדירה נתקשר למנעולן שיחליף עבורנו את מנעולי הכניסה לבית.

איך מתבצע תהליך החלפת המנעולים?

לאחר שהגענו להחלטה להחליף את המנעול בביתנו או לחלופין משרדינו, נפנה לחפש אחר מנעולן שיבצע עבורנו את החלפת המנעולים. לאחר שיצרתם קשר עימו קשר וסיפקתם לו את המידע הדרוש, המנעולן יגיע אליכם בזמן שקבעתם עם מבחר גדול של מנעולים ברמות אבטחה שונות לבחירה. מיד אחרי שבחרתם את המנעול שמתאים לכם, המנעולן יסיר את המנעול הקיים ויחל בהתקנת המנעול החדש. כאשר המנעולן יסיים את עבודת ההתקנה יגיש לכם את המפתחות החדשים ובמידת הצורך ישכפל עבורכם מפתחות נוספים.

כפי שכבר כנראה הבנתם למנעולן שהזמנתם לבצע עבורכם את החלפת המנעולים תהיה גישה מלאה למפתחות הדירה שלכם. לכן, כאשר אתם פונים למנעולן תדרשו לראות תעודת מנעולן ותעודת יושר מהמשטרה. תארו לכם שאותו אדם שהזמנתם להחליף לכם את המנעולים בבית, אינו מנעולן מוסמך ומנצל את המעמד כדי להשיג גישה לביתכם ברגע שתעזבו אותו. קליק מנעולנים היא חברת החלפת מנעולים מוסמכת עם רישיון מנעולן בתקוף וכל אחד מהטכנאים שלנו מחזיק בתעודת יושר מהמשטרה, לכן אתם יכולים להיות בטוחים שכאשר אתם פונים אלינו, אתם נמצאים בידיים טובות.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top