מנעולן רכב בבאר שבע

מנעולן רכב בבאר שבע הוא מנעולן מקצוען בעל ניסיון רב אשר עבר הכשרה מתאימה להתעסקות עם מגוון פתרונות הנעילה, פריצה ואבטחה של רכבים מסוגים שונים.

מנעולן רכב לא מיומן יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכב שלכם במידה ואין לו את הנסיון, הכלים והטכנולוגיה הנדרשת כדי לטפל באופן יעיל בתקלה שלכם.

לפריצת מנעולי רכב יש מס' דרגות קושי שונות:

מנעולן רכב בבאר שבע
  • רכבים יפנים - כגון: טויוטה, איסוזו, מיצובישי וכו' קלים יחסית לפתיחה ע"י פורץ רכבים מיומן ולכן בהתאם מחיר פריצת המנעול של רכבים מסוג זה אינו גבוה במיוחד. דבר זה נכון גם לרוב סוגי הרכב האמריקאים כגון שברולט ופורד.
  • רכבים גרמניים, לעומת זאת, פריצתם קשה הרבה יותר ודורשת מיומנות גבוהה יותר. 

מנעולן רכב אשר ניגש לפרוץ רכב גרמני או אירופאי חייב לדעת שעל מנת לפרוץ את הרכב יצטרך "לדגדג" את המנעול (פריצה שקטה) כיוון שזו הדרך היחידה לפתוח את הרכב ללא נזק.

פורץ רכבים מבאר שבע, מקצוען ומיומן חייב שיהיו ברשותו כלים יעודיים לכך. פריצת מנעול של רכב גרמני היא קשה ומסובכת ומצריכה עדינות ויכולת טכנית גבוהה.

ננעל לכם המפתח בתוך הרכב?

מפתח נעול ברכב

אם לדוגמא טיילתם בבאר שבע וננעל לכם המפתח בתוך הרכב ואין ברשותכם מפתח נוסף, אתם חייבים להזמין מנעולן רכב מקצוען. אבל איך תדעו האם המנעולן הוא מקצוען או חובבן? 

שאלו את המנעולן בטלפון באופן כללי איך הוא מתכוון לפתוח את הרכב הגרמני שלכם, האם דרך החלון או ע"י כלי יעודי דרך המנעול? התשובה הנכונה היא: דרך המנעול! אם הוא מתכוון לפרוץ את הרכב הגרמני דרך החלון חיסכו מעצמכם נזק והזמינו פורץ רכב מקצועי מטעמנו.

איבדתם את כל המפתחות לרכב?

אין שום בעיה! מנעולן רכב מקצועי צריך לדעת להכין מפתחות לרכב גם אם אבדו כל המפתחות. במקרה של אובדן מפתחות, פורץ מנעולים ורכבים מיומן צריך לבצע את העבודה בחמישה שלבים:

  1. לפרוץ את הרכב ע"י פתיחת אחת הדלתות
  2. לפרק מנעול או למדוד את שיני המפתח ע"י כלי מדידה יעודי (תלוי בסוג הרכב).
  3. לייצר מפתח תואם לרכב לפי המנעול ולהוסיף לו חיתוכים בהתאמה לסוויטש.
  4. לבצע קידוד ממוחשב למפתח על מנת שמחשב הרכב יזהה את המפתח, אחרת המפתח יסתובב בסוויטש אך לא יניע.
  5. בסופו של התהליך, יש להחזיר את כל חלקי הרכב למקומם המקורי ולוודא שוב שהמנעולים והמפתחות עובדים כראוי.

מנעולני הרכב של קליק מנעולנים, אשר עברו הכשרה לפריצת רכבים הינם אנשי מקצוע מיומנים אשר עברו הסמכה ספציפית בנושא. ייצור מפתחות מאובדן טוטאלי זו עבודה קשה ומסובכת אשר רוב המנעולנים בארץ לא מסוגלים לבצע אותה. לנו יש את הניסיון, הכלים והטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top