פורץ רכבים בבאר שבע

קליק מנעולנים מספקת שירותי פריצת רכבים בבאר שבע 24 שעות ביממה. 

קליק מנעולנים עוסקת בתחום פריצת המכוניות כבר למעלה מ-15 שנים, מה שנותן לנו נסיון וידע רב בתחום. לאחר פריצת אלפי רכבים באזור בבאר שבע, אנו יכולים לומר שאין מקרים של פריצת מכוניות שלא נתקלנו בהם. שירות פריצת הרכבים שלנו מתבצע באופן יעיל ומיומן מבלי לגרום נזק לרכב. שירות פורץ הרכבים שלנו בבאר שבע ניתן 24 שעות ביממה ומרגע קריאת השירות טכנאי מומחה לפריצת רכבים של קליק מנעולנים יופיע אצלכם תוך כ-20 דקות ויפתח את רכבכם תוך זמן קצר ע"י שימוש בציוד המתקדם בעולם לפריצת רכבים.

פורץ רכבים מוסמך באישור משטרת ישראל

ברגע שתצטרכו פורץ רכבים בבאר שבע זה חשוב מאוד לדעת שחייב שלמנעולן שמגיע אליכם יהיה אישור ממשטרת ישראל, כדי שאותו המנעולן לא ישתמש במידע שסיפקתם לו לצורך פלילי. בנוסף לאישור ממשטרת ישראל, למנעולן חייב להיות תעודת מנעולן תקפה אשר מאשרת שהוא הוסמך לתפקיד ועבר הכשרה מתאימה.

באילו מהמקרים נזמין פורץ מנעולים?

  • כאשר המפתח הלך לאיבוד.
  • במקרים שהמפתח נעול ברכב ואין ברשותכם מפתח רזרבי זמין.
  • הסוויץ הנעה של הרכב אינו מסתובב.
  • דלת הרכב לא נפתחת.
  • כאשר מכסה המנוע מסרב להיפתח.
  • במקרים שהבגאז' לא נפתח.
  • כאשר הילד ננעל ברכב ולא יודע איך לפתוח.

בכל המקרים שציונו למעלה אנו נשלח אליכם פורץ מכוניות תוך כ-20 דקות אשר יפתור לכם את הבעיה באופן מקצועי ובמהירות האפשרית.

אז איך פריצת רכבים מתבצעת?

לאחר שפורץ הרכבים של קליק מנעולנים יגיע אליכם, הוא יוודא את זהותכם וכי הרכב המיועד לפריצה נמצא בבעלותכם או לאחד מבני משפחתכם ע"י תעודה מזהה ורישיון הרכב. נכון, ב-90 אחוז מהמקרים של פריצת רכבים רישיון הרכב נמצא בתוך הרכב הנעול, לכן במקרים אלו אתם תצטרכו לחתום על מסמך בעל תוקף משפטי אשר מצהיר שאתם או אחד מבני משפחתכם הוא בעל הרכב. מיד לאחר פתיחת הרכב תצטרכו להציג את רישיון הרכב והמנעולן רכב מומלץ ייבצע התאמה בינו לבין התעודה המזהה שהצגתם. לאחר אימות הזהות המנעולן יפנה לפעולת הפריצה.

כיום ישנן 2 שיטות עיקריות שבעזרתן פורצים רכבים.

השיטה הסטנדרטית מתבצעת בעזרת כרית מתנפחת מיוחדת בה נעזר הפורץ ליצור הפרדה בין דלת הרכב למשקוף, פעולה זו חייבת להתבצע בזהירות כדי לא לעקם את הדלת. לאחר שנוצר פתח קטן בין המשקוף לדלת, פורץ הרכבים יכניס כלי מיוחד אשר איתו ילחץ על כפתור הפתיחה של רכב או לחלופין "ידוג" את המפתח.

השיטה השניה והיותר ישנה, פורץ המכוניות היה מכניס סרגל מיוחד בין חלון המכונית לדלת ומושך את המוט שאחראי למנגנון הנעילה של הדלת. כיום פעולה זו אינה מומלצת כלל ופורץ רכבים מוסמך ומקצועי לא יבצע אותה מהסיבה שברכבים ביימנו בתוך דלת המכונית קיימת מערכת חשמל וישנם חווטים למערכת השמע, נעילה מרכזית, חלונות החשמל וכריות אוויר. שימוש בשיטה זו עלולה לגרום נזק יקר מאוד למערכות אלו.

לכן אנו בקליק מנעולנים נתשמש אך ורק בשיטה הראשונה שציינו. אם אתם נתקלים בפורץ רכבים שמגיע לפרוץ לכם את המכונית בשיטה השנייה, תעצרו אותו בכל תוקף.

שירות פריצת רכבים  24 שעות

מקרה של נעילת מפתחות ברכב או כל מקרה אחר שבהם אתם זקוקים לפורץ רכבים, יכול לקרוא בכל שעה ובכל זמן. גם בשעת לילה מאוחרת וגם בסופי שבוע. לכן כאשר אתם פונים לחיפוש פורץ רכבים בבאר שבע אתם חייבים מנעולן מקצועי שעובד 24 שעות ביממה ואם אתם זקוקים לשירות בסוף השבוע אז אתם צריכים פורץ רכבים שעובד 24-7 אשר כולל בתוכו גם סופי שבוע וחגים. אנו בקליק מנעולנים מספקים שירותי פריצה לרכב 24 שעות ביממה (לא כולל סופי שבוע וחגים).

לפי הסטטיסטיקה נעילת מפתחות ברכב תקרה לכם לפחות פעם אחת בחיים, בחלק מהמכוניות יש מנגנון אשר נועל את הרכב אוטומטית לאחר זמן מסויים וקורה ששכחתם את המפתח ברכב ומערכת זו החליטה לנעול אתכם מחוץ לרכב כאשר המפתחות בפנים. כיום ברכבים שיש להם מפתח חכם מערכת זו יודעת למנוע מקרים כאלו מאחר והיא מזהה שהמפתח נמצא בתוך הרכב ולא תבצע את פעולת הנעילה באופן אוטומטי. 

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top