פריצת רכב - פריצה לרכב בבאר שבע

ישנם לא מעט פעמים בחיינו שנצטרך את שירותיו של פורץ רכב. מקרה נפוץ במיוחד הוא מקרה של נעילת המפתח ברכב, אבל לא רק. מקרים נוספים יכולים להיות לדוגמא: שבירת מפתח הרכב, סוויץ' ההנעה לא עובד וכו'. בכל המקרים האלו קליק מנעולנים תספק לכם שירות מנעולן רכב מקצועי, אמין ומהיר. צוות מנעולני הרכב שלנו יאפשר לכם להיכנס לרכבכם תוך זמן קצר.

כאשר אתם פונים למנעולן רכב חשוב לוודא איתו שהוא מנעולן באישור משטרת ישראל ומחזיק בתעודת מנעולן בתוקף שמסמיכה אותו לבצע שירותי מנעולן רכב ושאר שירותי מנעולנים נוספים.

מנעולן רכב הינו בעל מקצוע אשר יסייע לעם בעת תקלה שאינה מאפשרת לכם להיכנס לרכבכם. תקלות אלו יכולות לקרות בכל זמן ויכולות לגרום לנו להרגיש לא בנוח. למשל אתם יכולים לצאת מהרכב ובטעות להניח את המפתח על כיסא הנהג, ולאחר כמה דקות, מערכת הנעילה האוטומטית תנעל את הרכב ותמנע ממכם להיכנס.  במקרה כמו זה מנעולן הרכב של קליק מנעולנים יכולים לעזור לכם. רק תתקשרו אלינו ותוך זמן קצר טכנאי שלנו יגיע אליכם.

שירות מנעולן רכב בבאר שבע 24 שעות

הסיטואציות שבהם אתם יכולים להיזקק לשירותיו של פורץ מכוניות יכולות לקרוא בכל זמן מבלי להתחשב במצבכם. סיטואציה זו יכולה לקרות בשעת לילה מאוחרת כמו לדוגמא: איבוד מפתחות הרכב בזמן בילוי ליילי. במקרה ואתם זקוקים לשירותים בשעת לילה מאוחרת חשוב לכם למצוא מנעולן רכב שיספק עבורכם שירות 24 שעות ביממה וכמובן לא לשכוח שלמנעולן שמספק לכם שירות חייב שיהיה תעודת מנעולן ואישור משטרתי. אנו בקליק מנעולנים נותנים שירות פריצה לרכב 24 שעות ביממה, לכן כדי לחסוך לכם זמן יקר בחיפוש אחר מנעולן רכב שמספק שירותים מסביב לשעון אנו ממליצים לכם לשמור את מספר הטלפון שלנו במכשיר הסלולר שלכם.

איך לבחור את מנעולן הרכב שלכם בבאר שבע?

כאשר אתם פונים לחפש אחר מנעולן רכב בכל מקום בארץ ו בפרט, אתם צריכים לוודא שהוא עונה לקריטריונים הבאים:

  • אישור ממשטרת ישראל לעסוק בתור מנעולן.
  • שיש לו ביטוח שיכסה נזקים שעלולים לקרות בעת השירות.
  • שהוא מתמחה בסוג הרכב שלכם ושיש לו את כל הכלים והחלקים לספק לכם שירות.

דבר נוסף שמומלץ לשאול זה כמובן את מחיר השירות, ברוב המקרים, פורץ מורשה ואמין יתן לכם מחיר מלא בטלפון לאחר שסיפקתם לו את סוג הרכב והתקלה. מומלץ לכם לדלג על מנעולנים שנמנעים מלתת מחיר מלא בטלפון, מנעולנים אלו לרוב ינצלו את מצבכם בשטח וייתנו לכם מחיר גבוהה מהנורמה. בחלק קטן מהמקרים מנעולן הרכב לא יידע לתת לכם את המחיר המדויק, וייתן לכם טווח מחירים אפשרי. מקרים אלו קורים לרוב בתקלות מכאניות כמו לדוגמא: תא מטען או מכסה מנוע שמסרבים להיפתח.

צוות מנעולני הרכב של קליק מנעולנים מתמחים בתיקונים והחלפת סוויץ לרכב,  תיקון מערכות ההנעה, התאמת מפתח לרכב, קידוד מפתח. חברתנו  נותנת שירותי הנעה ונעילה גם לחברות השכרה ומוסכים מורשים. בנוסף אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מספר חברות גרירה למצבים שבהם נצטרך לגרור את הרכב. סוגי הרכבים להם אנו מספקים שירות פריצה לרכב הם: מאזדה, קיה, יונדאי, טויוטה, ניסן, רנו, פג'ו, סוזוקי, שברולט, פולקספגן, סקודה, הונדה, סיאט ועוד.

קליק מנעולנים מספקת שירותי מנעולן רכב כבר יותר מ-10 שנים. אנו סבורים שאין תקלה אחת בתחום מנעולני הרכב שלא נתקלנו בה. לכן אם אתם מחפשים שירות פריצה לרכב בבאר שבע אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר 24 שעות ביממה ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top