חשיבות אמינותו של המנעולן בבאר שבע

לפני שנים, היה קשה למצוא מנעולן בדרום שיהיה אמין ושיהיה לו אישור של משטרת ישראל, וכך גם בכל הארץ, תחום המנעולנות לא היה מפותח בישראל; אבל כיום לעומת זאת, כמעט ואין עיר או יישוב ולו הנידח שבהם שאי אפשר למצוא בו פורץ מנעולים. לפני שנים.

היות ותחום זה נפוץ כיום, החלו להיפתח קורסים בנושא של מנעולנות בחברות השונות, המכשירים את התלמידים לכל הנושאים הקשורים למקצוע, תחומי הלימוד בקורס הם הכרת כל המנעולים והצילינדרים הנפוצים, מתן שירותי פריצה לדלתות ומנעולים, החלפת מנגנונים והתקנת מנעולים, חילוץ ופריצה לרכבים בבאר שבע, פריצה ללא נזק וחליצת מפתחות, פריצה לכספות ועוד.

מיהו מנעולן אמין וישר בבאר שבע?

כדאי שמנעולן ירכיב בבית מנעול מהסוג הטוב ביותר, וזאת כדי להרגיש יותר בטוחים, פורץ יעדיף לא לפרוץ לבית שבו יש מנעולים טובים הקשים יותר לפריצה. למנעולן יש מכונות המיועדות לשכפול של כל סוגי המפתחות, הן לבתים, הן לרכבים והן לתיבות דואר. כל מנעולן שיגיע לטפל בבעיה הקשורה לתחומו, אם זה מנעולן שנותן שירות באר שבע או בכל אזור אחר בארץ,  צריך להציג לפני תחילת העבודה תעודה שהוכשר למקצוע ותעודת יושר ממשטרת ישראל המוכיחה כי הוא עובד באישור משטרת ישראל והוא ישר ואמין וניתן לסמוך עליו. גם פורץ מנעולים מקצועי ואמין, כשהוא מגיע לפרוץ מנעולים לבית או לרכב, חייב לבקש להציג בפניו תעודת זהות או אמצעי מזהה שהמזמינים הם בעלי הבית או הרכב, ואם אין תעודה צריך שמישהו, כמו שכנים, יזהה את המזמין, אם המזמין אינו יכול להזדהות בשום דרך על המנעולן להזעיק משטרה באופן מיידי.

איך נדע שהמנעולן שהזמנו בבאר שבע ישר?

אם הטכנאי נדרש להחליף מנעול בבאר שבע, צריך לראות שהוא מוציא את המנעול החדש משקית אורגינלית ואטומה. כך ניתן  לוודא שאין לו עותק של המפתח. כשזקוקים ומחפשים מנעולן, עדיף להזמין קליק מנעולנים שעובדים באותו אזור שירות שיגיעו מהר ולא כדאי להזמין פורצי מנעולים ודלתות מאזורים אחרים כי ייקח לו הרבה זמן להגיע, בגלל דחיפות העבודה, עדיף להזמין בעל מקצוע שיגיע ראשון למקום מנעולן הקרוב למקום המגורים, יגבה תשלום מופחת עבור השירות שלו. מקצוע זה הוא מקצוע רגיש, ויש לשים לב למי אנו נותנים גישה למפתח של הבית או הרכב.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top