טיפים שימושיים מפורץ מנעולים בבאר שבע

במאמר זה אנו נפרט ונכתוב לכם כמה טיפים אשר אנו בטוחים שיעזרו לכם להימנע ממצב כלשהו של אי נעימות או אי בטיחות, ושלא תזדקקו להוציא הרבה כסף ולהזמין פורץ מנעולים או מנעולן בבאר שבע. הטיפים שיימצאו במאמר זה, במידה ותקיימו אותם לא מונעים מצב של אי בטיחות ב-100% אבל מפחיתים באופן וודאי את אחוזי הסיכון שלכם.

  • התקינו מנעול פרפר בדלת שלכם: אנו ממליצים לכם להתקין סוג מנעול, אשר נקרא: "מנעול פרפר". מנעול זה נמצא רק בחלק הפנימי של הדירה- הוא סוג של מפתח שתקוע בתוך הדלת הפנימית של הבית (אי אפשר להוציא אותו), והוא מונע מצב שייתקע מפתח בתוך הדלת. מנעול זה מומלץ במיוחד לבתים שבהם יש ילדים עם מפתחות.
  • התקינו מנעול נוסף על דלתכם: אנו ממליצים לכם להתקין עוד מנעול בנוסף למנעול הרגיל שקיים מתחת לידת שלכם- מנעול זה לא מבטיח ב-100% שלא ייפרצו לכם לדירה, אך הוא מוריד את הסיכון באופן משמעותי והדרגתי. אולי התקנת המנעול תעלה הרבה, אך היא שווה את הכסף.
  • הימנעו משימוש במפתח בתור כלי: אל תשתמשו במפתח בתור כלי כלשהו, לדוגמא: ישנם אנשים אשר לוקחים את המפתח ואיתו פותחים ומנסים לפתוח כל מיני דברים תקועים. הסיכון הכרוך בכך הוא שהמפתח יישבר, או שיתעקם מעט, ואז תכניסו את המפתח לדלת, והמפתח ייתקע ואז תצטרכו לקרוא לפורץ כספות ומנעולים או מנעולן ולבזבז כסף. אם המפתח שלכם נשבר תוכלו לפנות למישהו שמתמחה בפריצת רכבים בבאר שבע, תיקון או שחזור מפתחות לרכב שנשברו.
צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top