מה חשוב לדעת על מנעולנים בבאר שבע?

כמעט כל אחד מאיתנו יזדקק, בשלב כזה או אחר, לשירותי מנעולן. במקרה ה"גרוע" מדובר במנעולן חירום אשר נקרא לדגל בגין דלת טרוקה, מפתח שבור במנעול וכדומה. במקרים אחרים, שירותי מנעולן יכולים להיות לשם החלפת מנעולים, פריצת כספת בבאר שבע, התקנת מנעול ועוד. כיום, ניתן ליהנות משירותי מנעולנים בכל רחבי הארץ ובכל שעות היממה. בין אם אתם זקוקים מנעולן בבאר שבע, ובין אם אתם מחפשים מנעולן בשדרות, שירותי פריצה ותיקון דלתות בבאר שבע נמצאים אפוא במרחק שיחת טלפון אחת. יתרה מכך, ניתן להשיג טלפון של מנעולן על ידי גלישה באינטרנט, ואם אתם נעולים מחוץ לבית – אז דרך הטלפון הסלולרי. חיפוש מנעולן ברשת האינטרנט נעשית על ידי התאמת בעל המקצוע למקום הקריאה. למשל איתור מנעולן בשדרות מיועד עבור לקוחות הזקוקים לפורץ רכבים בבאר שבע ובאזור שדרות, נתיבות וסביבתה. לעומת זאת, מנעולן בבאר שבע יענה על צרכי לקוחות המתגוררים בבאר שבע, אופקים, להבים וכדומה.

בחירת מנעולן צריכה להיעשות בהתאם לעמידה על מספר שיקולים. ראשית, חשוב לדעת כי קיימים פערי מחיר משמעותיים בין המנעולנים השונים, ולעיתים בין אותו המנעולן בהתאם לסוג הקריאה. לדוגמא, אין ספק כי הזמנת פורץ בשעת לילה מאוחרת תהיה יקרה יותר מקריאה למנעולן על פי הזמנה וב"שעות הקבלה הנורמטיביות". כמו כן, השירות יכול להיות מושפע גם מאופי העבודה. פריצת דלת מורכבת הדורשת קידוח צילינדר באמצעות מכשור מיוחד לא תהיה זהה בעלותה לפריצה קלה של דלת טרוקה בבניין ישן.

בעת בחירת מנעולן, מומלץ כבר בטלפון לערוך תיאום ציפיות מול בעל המקצוע. חשוב שלא להמעיט בפרטים ולהעניק למנעולן את הדיווח המלא והמפורט אודות נסיבות המקרה. לקוחות רבים "חוטאים" בכך שהם אומרים למנעולן "מדובר בדלת פשוטה, רק לפתוח וללכת", וזאת בתקווה לקבל הצעת מחיר נמוכה. חשוב להדגיש כי מדובר בטעות נפוצה אשר עלולה להוות קרקע למצבים בלתי נעימים. לדוגמא, פתיחת דלת טרוקה איננה זהה לפתיחת דלת נעולה. במקרה הראשון, סביר להניח כי פתיחת הדלת תיעשה בקלות, במהירות, וללא כל שימוש במכשירים מורכבים. במקרה השני, ייתכן והמנעולן ייאלץ לקדוח את הצילינדר על מנת לפתוח את הדלת. אי לכך, חשוב לעדכן את המנעולן כבר בשיחת הטלפון אודות המצב במקום (כפי שהוא ידוע לכם). אל תנסו "לסבך" את העניינים ותארו את המקרה לאשורו.

כפי שצוין לעיל, מנעולנים אינם מעניקים רק שירותי פריצה בשעת חירום. חשוב לדעת כי מנעולנים הינם אנשי מקצוע מיומנים היכולים לייעץ ולסייע גם בעת התקנת מנעולים, החלפתם וכדומה. סיוע ממנעולן מקצועי בעת התקנת מנעולים בבית תוכל לשפר באופן משמעותי את ההגנה הניתנת למתחם. פעמים רבות, תוכלו לשלב בין מנעולים לבין אמצעי אבטחה נוספים (כגון אזעקות, מצלמות וכדומה). לדוגמא, מנעולן יוכל לסייע לכם לבחון אמצעי מיגון מתאימים – וזאת לעיתים מעבר להחלפת הצילינדר.

כמו כן, מנעולן מקצועי יוכל לסייע במתן ייעוץ מבחינת התקנת מספר סוגי מנעולים ברחבי הבית וזאת בהתאם ל"מקרים ותגובות". למשל, תוכלו להשאיר דלת אחת מאחור הנפתחת באמצעות קוד סודי, ולא (רק) על ידי מפתח. התקנת מנעול קוד, הנעשית על ידי מנעולן מוסמך בדרום, תעניק לכם אופציה להיכנס לבית גם כאשר המפתח אינו ברשותכם. עם זאת, חשוב בהחלט להיזהר מבחינת התקנת מנעול מסוג זה, וזאת בשל הסכנה הברורה של חדירה לביתכם על ידי אורחים לא קרואים.

מנעולנים באינטרנט – יתרון במציאת מנעולן בבאר שבע

בעבר, היה ניתן להשיג שירותי מנעולנים רק באמצעות רב המכר הידוע – "דפי זהב". כיום, בלחיצת כפתור תוכלו לקבל שורה ארוכה של טלפונים של מנעולנים. היתרון בכך הוא שניתן בקלות גם להתחקות אחר המלצות וחוות דעת שנרשמו אודות המנעולן מבחינת מיומנותו, מקצועיותו, והשירות שהוא מעניק ללקוח. למשל, הקלדה פשוטה של המילים "מנעולן באר שבע" תנפיק עבורכם באופן מיידי מספר רב של מנעולנים הפועלים בעיר באר שבע והסביבה. מומלץ בהחלט לכוון את הקריאה לאזור הפריצה (או השירות) וזאת על מנת לחסוך בעלויות. מיותר לציין כי במידה ואתם זקוקים לשירותי מנעולן בנתיבות, עדיף להיעזר בפורץ העובד בעיר ולא לקרוא למנעולן מבאר שבע. היתרון המרכזי באינטרנט הינו אפוא היכולת למקד את בעל המקצוע למקום השירות המבוקש. הדבר נכון כמובן גם מבחינת זמינות המנעולן בשעות "לא שגרתיות".

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top