שאלות נפוצות בתחום המנעולנים בבאר שבע

מה צריך לעשות כדי לעבוד בתור פורץ מנעולים בבאר שבע?

פורץ מנעולים של קליק מנעולנים עובר הכשרה מיוחדת בנושא, בה מלמדים אותו את כל הקשור בפתיחה של מנגנוני נעילה של דלתות דירות, דלתות רכבים, כספות, מנגנוני נעילה של מיגוני עסקים ועוד. כדי לעסוק בכך באופן מורשה ורשמי,  נוסף על כל הקשור בארגון המסמכים הנדרשים לעצמאי מול שלטונות המס וכדומה, יש צורך גם באישור מהמשטרה ותעודת יושר, אותם מציגים לכל לקוח. מנעולן רכב בבאר שבע עוסק גם בשכפול מפתחות, מכירה של מנגנוני נעילה או התקנה שלהם בדלתות, ייצור מפתחות במקרה שאין אפילו עותק אחד לשכפול, התקנת מנגנוני בטיחות ואזעקות ועוד.

איך אוכל למנוע מפורץ כספות בבאר שבע מלפתוח את הכספת בבית?

לפעמים פורץ כספות, כמו רוב סוגי הפורצים האחרים, ניתן רק להאט עד להגעת המשטרה או חברת האבטחה. לשם כך קיימים מספר פתרונות בשוק. ראשית, כדאי לבחור כספת איכותית עם מנגנון נעילה מקצועי, דפנות עבות ועיגון טוב למשטח אליו היא מחוברת. עיגון למשטח בטון יכול להוות את הפתרון המונע מהפורץ לעקור את הכספת ממקומה ולקחת אותה בשלמותה.

מעבר לכך מנגנונים כגון מערכת השהייה המפסיקה את כל פעולות הכספת לפרק זמן מסויים, או שימוש בכרטיס זיכרון האוגר נתונים אודות דפוסי השימוש בכספת, כמו גם מנגנון פתיחה כפול (דיגיטלי ואלקטרוני) יכולים לסייע.

אם אני מזמין פורץ מנעולים בבאר שבע כדי לפתוח דלת, האם בוודאות יהיה צורך במנגנון חדש למנעול לאחר מכן? כמה זמן ייקח לו לפרוץ את הדלת?

העניין די תלוי בצורת העבודה של פורץ מנעולים במהלך פתיחת הדלת. אם יש צורך בשימוש במקדחה על מנת לחורר חלק מסויים בצילינדר, ההכרחי לשם פריצת הדלת. במקרה כזה, רוב הסיכויים הם שהצילינדר ניזוק בצורה שלא ניתן יהיה להשתמש בו יותר ותצטרך לקנות ולהחליף צילינדר רב בריח חדש. לעומת זאת, במקרים רבים אם לא נעשה שימוש במקדחה על מנת לבצע את הפריצה, בהחלט סביר שהצילינדר יהיה שמיש בעתיד. זמן העבודה תלוי בדלת הספציפית שלך, אבל בדרך כלל מדובר בעניין של מספר דקות עד חצי שעה.

כיצד בעצם יודע פורץ מנעולים בבאר שבע כי אני הוא בעל הדירה?

כאשר אתה מזמין פורץ מנעולים מוסמך בבאר שבע, ובתו להקפיד ולהציג בפניך תעודת יושר שלו מהמשטרה, אבל גם לדרוש ממך מסמכים המעידים כי אתה הוא בעל המקום שאליו צריך לפרוץ. אם אין ברשותך כאלו, הוא יפנה לשכנים שבסביבה ויבקש מהם לזהות אותך ולאמת כי אתה הוא באמת בעל הנכס. קח בחשבון כי אם לא תוכל להציג הוכחות שכאלו, יהיה זה מחובתו של הפורץ להזמין את המשטרה למקום.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top