תיקון דלתות בבאר שבע

בשוק הישראלי ישנן דלתות רבות מסוגים שונים. רוב הדלתות הן דלתות רב בריחיות אשר בעת הנעילה ישנם מספר בריחים אשר מקבעים את הדלת למשקוף. ישנן מספר חברות אשר מייצרות דלתות רב בריחיות. החב' הראשונות אשר ייצרו דלתות כאלה היו רב בריח ושריונית חוסם. לאחר מכן חברות נוספות הצטרפו לשוק כגון: דלתות עכביש, גאלרי דור, רשפים, פלרז ועוד.

ההבדל העיקרי בין דלתות אלה הוא בעיצוב ובמחירים. מבחינת איכות רובן דומות ואפילו מכילות את אותם סוגי מנעולים. כלומר, המעטפת של הדלת שונה מבחינת העיצוב אך לב ליבה-מערכת הנעילה דומה מאוד.

תיקון דלתות בבאר שבע

תקלות נפוצות בדלתות הבית

בדלתות הבית בבאר שבע , כמו בהרבה מוצרים בחיינו, ישנן תקלות. התקלות הן שונות בטיבן ובחומרתן ודרכי הטיפול בהן רבות ומגוונות.

ישנן מספר תקלות נפוצות שמהוות כ- 50 אחוז מהמקרים בהן יש צורך בתיקון דלתות בבאר שבע:

בכל דלת ישנה דיסקית הגנה מפני קידוח. בדלתות הישנות יותר דיסקית זו מאפשר להכניס מפתח רק כאשר החריץ שבדיסקית נוטה ימינה. אנו רגילים להתעלם מדיסקית זו מתוך הרגל ומכך שאין לנו שום שימוש ספציפי בה, בעת פתיחת הדלת. אבל, אם במקרה הדיסקית מסתובבת והחריץ נוטה שמאלה, לא נוכל לפתוח את הדלת ולעתים אפילו להכניס את המפתח יהיה בלתי אפשרי. מה שקורה בעצם, זה שהדיסקית מפעילה לחץ על המפתח ולא נותנת לו להכנס בחפשיות ומיקום הנכון- לכן הדלת לא תיפתח. הפתרון: יש לסובב את הדיסקית 180 מעלות, ע"י מברג או מפתח והבעיה תיפתר.

תיקון משקוף דלת

פעמים רבות הדלת ננעלת ונפתחת לנו בקושי. במקרים אלה ישנן מספר תקלות נפוצות. אם הדלת שקעה, בגלל תזוזה של המשקוף מסיבה כלשהי- נוצר לחץ על הבריחים מה שגורם לקושי בנעילת הדלת. יש להרים את הדלת במקרה זה ע"י כיוון הצירים ו\או הוספת דיסקית הגבהה. ניתן לעשות זאת לבד, למי שיש את הכלים והחוש הטכני. או שכמבן להזמין מנעולן של קליק מנעולנים שיפתור את הבעיה מיידית וייתן אחריות.

בתקלות של קושי בנעילה , כמו שהזכרנו, ישנן סיבות שונות לתקלה. לעתים יש לשמן במקומות המועדים, או להחליף\לבטל בריח תחתון אשר יוצר תקלה ע"י הגברת החיכוך בנעילה. קורה לעתים שאחד הבריחים נופל לחלל הדלת ויוצא מהמוביל שלו, לכן לא נוכל לנעול את הדלת כלל. למקרים אלה אשר רמת הסיבוך שלהם גבוהה יותר מומלץ להזמין מנעולן אמין בבאר שבע שיטפל בבעיה וכמובן יתן אחריות לתיקון ולחלפים.

כיצד ניתן למנוע תקלות בדלתות?

ניתן לצמצם את הסיכוי לתקלות בדלת ע"י מספר פעולות יש לנהוג בדלת בצורה סבירה. לא לטרוק באופן פראי\לבעוט וכדומה. יש לשמן את החלקים המועדים ( בריחים, צילינדר, צירים וכדומה) אחת לחודשיים על מנת להבטיח –עולה חלקה של מנגנוני הנעילה. ניתן להשתמש בספריי שמן יעודי שנמכר אצל מנעולן מוסמך.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top