למה צריך לשמור טלפון של מנעולן מקצועי בבאר שבע?

במרבית הפעמים אף אחד לא באמת יכול לדעת מתי הוא יצטרך להזמין מנעולן. כמובן שאנחנו לא מדברים על מקרים שבהם אתם צריכים להתקין דלת רב בריח ואז מתקשרים בנחת, עם כוס קפה ביד, למנעולן כלשהו. אנחנו מדברים על מקרים שבהם אתם מוצאים את עצמכם תקועים מחוץ לבית או מחוץ לאוטו ושואלים את עצמכם 20 פעמים ברצף:"למה זה מגיע לי?"

המנעולנים הם למעשה מכבי האש של עולם הדלתות והמנעולים אשר באים 'לכבות שריפות' אשר נוצרו כך פתאום, יש מאין. אך בניגוד למכבי האש אשר את המספר שלהם אנו יודעים גם אם יעירו אותנו באמצע הלילה, מספרו של מנעולן לא תמיד קיים ברשותנו והדרך למצוא פורץ רכבים אמין ומקצועי עלולה לעיתים להיות דרך רצופת מהמורות.

אבל רגע. יש בעיה קטנה... הבעיה היא שמרבית האנשים לא טורחים להחזיק ברשותם מספר טלפון של פורץ רכב בבאר שבע, אולי מתוך מין תחושה כזו ש"לי זה לא יקרה" או "כשנגיע לגשר נעבור אותו". מה שאותם אנשים לא חושבים הוא כי יש סיכוי לא קטן שהם לא יצליחו לפתוח את דלת המכונית דווקא באמצע הלילה או כי הם יזדקקו למנעולן כאשר הגיעו לבית וגילו כי מישהו שבר מפתח בתוך המנעול וככל הנראה גם גנב כמה חפצים יקרים מהבית.

אלו הם באופן טבעי מקרים מלחיצים אשר בהם הזמן קצר והמח לא באמת פנוי להתחיל ולחפש מנעולנים, להשוות מחירים, לבדוק אצל מכרים אם הם מכירים מנעולן אמין וכו'. מה שקורה הוא שפשוט מתקשרים למנעולן הראשון שאותו מוצאים בגוגל מבלי לדעת האם הוא אמין, מקצועי ומהו טווח המחירים שלו.

מה אכפת לכם? זה לא תופס מקום ולא עולה כסף... אז תשקיעו בעצמכם 5 דקות מזמנכם היקר ובררו לגבי מנעולן מומלץ בבאר שבע, אצל חברים או בני משפחה, כדי שברגע שבאמת תצטרכו אותו תוכלו לפנות אליו תוך 2 דקות. בלי להילחץ, בלי להתבלבל ובלי סיכונים מיותרים. זה לא עולה כסף לשמור את המספר בטלפון, וזה יכול להיות ה'מושיע' שלכם ברגעים שאחרים אולי היו נלחצים מהם.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top