החלפת צילינדר בבאר שבע

מה זה בעצם צילינדר? למה הוא משמש? ומדוע זה חשוב לבחור צילינדר ממתאים?

גרים בבאר שבע ואתם מעוניינים להחליף את הצילינדר ולאבטח אתם ביתכם או משרדכם ברמה גבוהה יותר? לפני הכל נבדוק איזה צילנדר מותקן בדלת כרגע.

מהו צילנדר?

לפני שנתעניין בהחלפת צילינדר בבאר שבע קודם כל ננסה להבין מהו צילינדר? צילינדר הוא בין האלמנטים החשובים בדלת והתפקיד העיקרי שלו זה להפעיל את מנגנון הפתיחה ונעילה של הדלת. הצילנדר בין היתר הוא אלמנט חשוב שמסייע למנוע פריצה. כיום בשוק ישנם מדוון רחב של צילינדרים. ההבדל העיקרי בין הסוגים הרבים זה ההתאמה שלהם לסוגי מנגנוני המנעולים השונים ורמת האבטחה והחוזק שלא אותו צילינדר.

מה ההבדל בין צילינדר למנעול?

המנעול למעשה זהו המנגנון אותו הצילינדר מפעיל, ולמעשה מדובר בשני מנגנונים שמצריכים את התלות אחד בשני ומשלימים את זה את זה. הצילנדר למעשה אחראי לפעולת הנעילה והפתיחה של הדלת,  כך כשמבצעים פריצה של מנעול, מה שבסופו של דבר פורצים זה את הצילינדר שלו. לכן חלקו של הצילנדר במנעול הוא חשוב ביותר.

החלפת צילינדר בדלת

קיימים מגוון רחש של צילינדרים שונים בעלי מידות שונת באורכם, המתאימים לצרכים שונים. מומלץ להתייעץ עם מנעולן המתמחה בהחלפת מנעול אשר יידע להתאים את הצילינדר המתאים לדלתכם, במטרה להגן מפני פריצות לביתכם, למשרדכם או לעסקכם.

סוגי הצילינדרים:

  • צילינדר לשון: מתאים יותר לדלתות זכוכית בעלות מנגנון חבוי,  עץ, ודלתות כניסה מעוצבות.
  • צילינדר גלגל גדול: זהו צילינדר המתאים לדלתות ישנות של פלדלת שכמעט ולא קיימות בשוק יותר.
  • צילינדר גלגל רגיל לפלדלת: זהו צילינדר הנפוץ ביותר בשוק ומתאים לרוב הדלתות בעלות מנגנון רב בריח שקיימות כיום בישראל.
  • צילינדר בעל כרטיס בקרת שיכפול: זהו הצילנדר שנחשב למוגן ביותר בפני שיטות הפריצה השונות. כדי לשכפל מפתח לצילנדר זה, חובה להצטייד בכרטיס המגנטי שלו.

כשאתם בוחרים מנעולן המבצע החלפת צילינדר בבאר שבע , אתם יכולים להיות בטוחים שקליק מנעולנים עושה שימוש בכל סוגי הצילנדרים וממליצה ללקוחותיה להתקין מערכות צילינדר איכותיות בעלות רמת אבטחה גבוהה של חברות מובילות בשוק הישראלי כמו: מולטילוק, רב בריח ופלדלת. מטרתנו הסופית היא לדאוג שלקוחותינו יקבלו מוצר אמין ואיכותי שבשעת הצורך יעשה את העבודה.

באילו מצבים צריך להחליף צילינדר?

  • מצבי פריצה - כאשר מבצעים פעולת פריצה, הפורץ חייב לפרוץ את הצילנדר כדי לפתוח את הדלת, אם פעולת הפריצה הצליחה ברוב המקרים נגרם נזק לצילנדר. לכן לאחר פריצה ב-99 אחוז מהמקרים תצטרכו להחליף צילנדר. זוהי גם הזדמנות להשקיע בצילנדר חזק ואיכותי יותר, שלהבא יקשה על הפורץ מנעולים.
  • מצבי שחיקה - לצילנדר כמו כל דבר, יש תקופת חיים, אשר במהלכה הוא והמנעול נשחקים וכאשר זה קורה, במוקדם או במאוחר תצטרכו להחליפו. ככל שמותקן אצלכם צילינדר איכותי יותר כך תקופת החיים שלו תהיה ארוכה יותר. 
  • במצבי מעבר דירה או עסק. - התחדשתם בדירה או במשרד חדש? תתחדשו! אבל לפני שאתם מתחילים להעביר את הציוד מומלץ בחום להחליף את הצילינדר. לצערנו לא כל בני האדם ישרים ואינכם יכולים לדעת למי יש מפתח לצילנדר הנוכחי. כאשר אתם מחליפים צילינדר אתם למעשה מונעים ממפתחות ישנים לפתוח ולנעול את הדלת. 

לסיכום:

מנעולן אשר מבצע החלפת צילינדרים בבאר שבע או בכל מקום אחר בישראל חייב להיות מוסמך ולהחזיק בתעודה המאשרת עיסוק בתחום, זאת על מנת לאשר את אמינות נותן השירות ולוודא שהוא אינו מנצל לרעה את הכלים שברשותו. אנו תמיד ממליצים ללכת על בטוח ולהיות מוכנים מבעוד מועד עם מספר טלפון של מנעולן בבאר שבע המתמחה בהחלפת צילנדרים בטלפון החכם שלכם, כך כאשר אם יקרה חלילה מצב בו נזדקק לשירותיו נוכל לפנות במהירות למישהו שאנו סומכים עליו ויודעים כי יבצע עבודה בטוחה ואמינה בעלות סבירה ללקוח. צפו שהמנעולן ישאל אתכם כמה שאלות לזיהוי, מנעולן לגיטימי צריך לאשר את זהותך ולוודא שאתה הוא בעל הנכס לפני שמתחילים בעבודה. ישנם מנעולנים שיגיעו במכונית פרטיות אולי בגלל שמדובר במצב חירום, אך רובם יגיעו ברכב שירות עליו כתוב את שם החברה. במצבים בהם יש לך יותר זמן, יש לבצע בדיקה על בעל המקצוע מול הגנת הצרכן המקומית כדי לוודא שאין תלונות לא סגורות כנגד אותו המנעולן. כמובן שזה חשוב במצבים בהם אתה נזקק למנעולן לעבודה על בסיס מתמשך.

קליק מנעולנים המספקת שירותי החלפת צילינדר בבאר שבע בעלי תעודת מנעולן בתוקף וכל הטכנאים שעובדים אצלנו מחזיקים בתעודת יושר ממשטרת ישראל. לכן, כאשר אתם מקבלים שירות מקליק מנעולנים אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top