סיפור אחד המקרים לקריאת שירות מנעולנים בעיר באר שבע

שבוע טוב וחודש טוב לכם העוקבים! קודם כל אני שמח מאוד שיש קצת אקשן משמע התעניינות שלכם הקוראים במה שאני כותב ומשתף ושמח לענות לכם על כל שאלה ושאלה ולפעמים גם שולח אמייל ישיר ללקוחות. היום קיבלתי קריאה לשירות מאוד מעניינת וקצת יוצאת דופן. צלצלה אלי שוטרת מתחנת משטרת באר שבע ושאלה האם אנחנו נותנים שירות של מנעולן מקצועי ושנשלח טכנאי לאחת הדירות בעיר, כאשר השוטרת אמרה שהיא שומעת צעקות של אחת הדיירות מאותה דירה שם בבניין שהיא נתקעה כבר שעתיים בתוך חדר האמבטיה כאשר הדלת תקולה ומסרבת להיפתח וכל זאת כאשר אין היא לבושה אלא במגבת בלבד לגופה.

טוב השוטרת טענה שעל מנת להיכנס לתוך הדירה ולחלץ את הבחורה המבוהלת צריך גם לפרוץ את דלת הפלדלת שבכניסה לדירה מה שמעכב את החילוץ בלא יותר מבעוד כמה דקות עד שהבחורה תוכל לנשום לרווחה ולחזור לשיגרה.

משהו חשוב אך חובה היה לבצע ולציית לשוטרת הוא כאשר הטכנאי יפרוץ את דלת המקלחת יעדכן את הבחורה שכעת ניתן לפתוח את הדלת ויצא החוצה מן הדירה בכדי לתת לבחורה להיכנס לחדרה ולהתלבש שוב בבגדים, ורק אז לבצע את תיקון הדלת והחלפת צילינדר בדלת פלדלת בכניסה לדירה. מסקנה שרצוי להיכנס לכל חדר בבית עם הטלפון הנייד שלכם כי במקרה שקרה לבחורה ואכן ננעלה עליה הדלת וסירבה להיפתח יכול לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו ללא התרעה מוקדמת או הודעה מראש לכן רצוי שתמיד יהיה לכם בטלפון הנייד מספר של מנעולן בדרום 24 שעות וזה הזמן להכניס את מספר הטלפון שלנו שיהיה לכם לשעת חירום. כי לפעמים אנחנו יכולים להיתקע וזאת תהיה שעת בוקר שכבר כל דרי הבית כבר יצאו והלכו אל עבודתם ולכן אין קול ואין עונה שישמע את קריאתכם לעזרה, לכן מומלץ ללכת עם המכשיר הנייד לכל מקום בבית.

צרו קשר עכשיו
052-7495099
ניתן ליצור עמנו קשר על ידי מילוי בטופס המופיע למטה


    יצירת קשר
    קליק מנעולנים - שירות מנעולן בבאר שבע
    איינשטיין 9,באר שבע 8453105
    052-7495099
    contact@clicklocksmith.co.il
    קצת עלינו
    אנו ב"קליק מנעולנים" מנעולן בבאר שבע מומחים גם לאבטחת הבית והמשרד, הננו בטוחים שבימים כאלה כולנו רוצים לישון בשקט בלי נקיפות מצפון אולי הדלת לא נעולה מספיק טוב אולי לא השקעתי במצלמות הכי טובות בשוק יש הרבה הירהורים במחשבותיכם ואנו כאן זמינים 24/7 כדי לייעץ לכם על מתן שיפור מערך האבטחה בביתכם או במשרדכם.
    Top